Dorpjes per leerling open of verder kunnen zetten.

Evelien van IJmeren deelde dit Idee 12 maanden geleden
Afgewezen

Ik zou graag zien dat wanneer je als leerkracht ziet dat een kind een onderdeel echt beheerst het niveau op kan schalen. Zeker bij hoogbegaafde kinderen is het moeilijk om hierbij gemotiveerd te blijven en door te zetten. Ook voor bv. kinderen met dyslexie zou bv. bij spelling of automatiseren het niveau anders ingesteld kunnen worden.

Reacties (2)

foto
196

Dag Evelien,

Dank je voor je suggestie. Als het voor sterkere leerlingen te lang duurt voordat leerdoelen/dorpen afgerond zijn, horen we dat graag. Met informatie over bij welke doelen je dit hebt ervaren kunnen we ons systeem verder optimaliseren.

Het systeem is adaptief en past zich aan aan het niveau van de leerling. Daardoor zou het niet nodig moeten zijn om niveaus anders in te stellen voor bijvoorbeeld kinderen met Dyslexie. Als je het idee hebt dat dit wel nodig zou zijn, horen we graag bij welk(e) doel(en) en op welke manier je dat graag anders zou zien.

Hartelijke groet,

Pieter

foto
171

Voorlopig gaan we dit niet realiseren. In overleg met ons kun je wel alle dorpen open laten zetten. Zie ook https://gynzy.zendesk.com/hc/nl/articles/360007147714.

Er is momenteel een te kleine behoefte om ruim 2400 leerdoelen per leerling te beheren gebleken.